عرضه تخم مرغ بالای ۱۷ هزار تومان گرانفروشی است

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گفت: قیمت مصوب تخم مرغ در خراسان جنوبی ۱۷ هزار تومان تعیین شده است و عرضه بالاتر از این قیمت، مصداق تخلف گرانفروشی است.

حجت الاسلام نسائی زهان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: به علت افزایش هزینه‌های تولید و بر اساس مصوبه دولت، قیمت تخم مرغ درب مرغداری‌ ها ۱۴ هزار تومان تعیین شده است و باید ۱۷ هزار تومان به دست مصرف کننده برسد.

او با تاکید بر برخورد قاطع دادستانی با تخلفات گرانفروشی افزود: هیچ فروشنده‌ای در استان حق ندارد تخم مرغ را به قیمتی بالاتر از ۱۷ هزار تومان عرضه کند و در صورت تخلف، تعزیرات حکومتی و سازمان صمت باید به این قضیه ورود پیدا کنند.

حجت الاسلام نسائی زهان همچنین قیمت نهایی مرغ برای مصرف کننده را ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان اعلام کرد و گفت: خوشبختانه کمبودی به لحاظ تامین مرغ و تخم مرغ در استان نیست و بازار این اقلام اساسی در بهترین وضعیت خود است.


بیشتر بخوانید


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان تاکید کرد: دادستانی به عنوان مدعی العموم، کمک به تنظیم بازار کالا‌های اساسی و مورد نیاز مردم را وظیفه خود می‌داند و هر کجا احساس کند تخلفی صورت گرفته است، قاطعانه ورود و با متخلفان برخورد قضائی می‌کند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.