جهرمی با هدف راه اندازی اینترنت وارد زاهدان شد

آذری جهرمی که در برنامه زنده مجازی از حضور میدانی در سیستان بلوچستان و آغاز پروژه محرومیت زدایی اینترنتی در این روستاهای این استان خبر داده بود امشب برای تحقق این وعده وارد شهر زاهدان شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به‌ منظور بررسی وضعیت دسترسی مناطق روستایی به ارتباطات پایدار و اینترنت پرسرعت و همچنین پیگیری پروژه‌های در حال انجام در استان سیستان و بلوچستان، امشب با استقبال احمدعلی موهبتی، استاندار سیستان و بلوچستان وارد شهر زاهدان شد.

بر اساس برنامه‌های اعلامی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، تا پایان سال جاری تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور به شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شوند و امکان دسترسی آنان به اینترنت پرسرعت فراهم می‌شود. بااین‌حال هنوز چند استان از جمله استان سیستان و بلوچستان از برنامه توسعه ارتباطات روستایی عقب هستند؛ به همین منظور، آذری جهرمی وزیر ارتباطات با همراهی جمعی از مدیران مرتبط این وزارتخانه و نمایندگان اپراتورهای کشور برای پیگیری مشکلات پروژه‌های ارتباطی و تسریع در انجام آن‌ها به استان سیستان و بلوچستان سفرکرده تا با حضور میدانی در مناطق محروم روستایی روند توسعه ارتباطات در این مناطق را تسریع کند.

شایان ذکر است، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هفته گذشته در برنامه زنده مجازی با مردم سیستان و بلوچستان سخن گفته و به آن‌ها وعده داده بود به‌صورت میدانی پیگیر تکمیل ارتباطات روستایی این استان خواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار