وعده آذری جهرمی به مردم سیستان و بلوچستان:

رفع تمام محرومیت های اینترنتی سیستان و بلوچستان تا اردیبهشت ۱۴۰۰

وزیر ارتباطات از طریق پخش زنده مجازی در صفحه خود، توضیحاتی را درباره رفع محرومیت‌های اینترنتی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور ظهر امروز با برگزاری پخش زنده مجازی در صفحه شخصی خود، توضیحاتی را در مورد توسعه اینترنت و ارتباطات در مناطق محروم سیستان و بلوچستان ارائه کرد.

جهرمی در ابتدای این پخش زنده برخی از اقدامات انجام شده در حوزه ارتباطات برای شهرها و روستاهای سیستان و بلوچستان را ذکر کرده و گفت: ۷۳ درصد روستا‌های سیستان و بلوچستان به اینترنت مجهز شدند و با رئیس جمهور برای تامین  ۲۷ درصد باقیمانده نیز صحبت کردیم و در تلاشیم هستیم با تخصیص بودجه ۱۰۰۰  میلیاردی این امر محقق شود.

محرومیت زدایی اینترنتی در سیستان و بلوچستان

کمک بسیج و جهاد سازندگی در محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان

جهرمی ادامه داد: این هزار میلیارد تومان برای توسعه ارتباطات در استان، افزایش دسترسی جاده‎ها، و اقدامات دیگر در راستای توسعه اینترنت، مورد نیاز است. جهت انجام این اقدامات، استان را به ۳ منطقه عملیاتی تقسیم کردیم و از قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا نیز خواستیم در کنار بسیج وزارت خانه در تحقق این امر به ما کمک کنند.

محرومیت زدایی اینترنتی در سیستان و بلوچستان

همچنین از مهندسان فعال در حوزه ارتباطات نیز درخواست می‌شود در صورت امکان به ما پیوسته و آنان نیز در این پروژه بزرگ محرومیت زدایی ما را یاری کنند.  جهرمی اضافه کرد : براساس این طرح، تمام اپراتورها در استان نماینده خواهند داشت و پیمانکارهای مخابرات هم در آنجا مستقر خواهند شد. برنامه فشرده‌ای در راستای ایجاد وضعیت مطلوب ارتباطی در سیستان و بلوچستان داریم که امیدواریم به نتیجه کامل برسد.

رفع تمام محرومیت‌های اینترنتی تا پایان اردیبهشت

وزیر ارتباطات افزود: با برخی مسئولین مربوطه به ویژه استاندار در هفته گذشته جلسه داشتیم و از شنبه هفته آینده این پروژه کلید خواهد خورد. بنده خودم شخصا در ۱۰ روز اول به طور مداوم در این استان خواهم ماند و به امور نظارت می‎کنم، پس از من نیز معاونم در آنجا می‌ماند و من هم به پروژه سر می‌زنم. انشاءلله بتوانیم کاری کنیم که تا پایان اردیبهشت ماه، کل محرومیت‌های اینترنتی سیستان و بلوچستان رفع و عدالت در تمامی مناطق کشور حفظ شود.

محرومیت زدایی اینترنتی در سیستان و بلوچستان

جهرمی در پایان این پخش زنده، ضمن تشکر از مسئولین محلی سیستان و بلوچستان، همکاران خود در حوزه‌های ارتباطی و اپراتورهای تلفن همراه بیان کرد: با یاری طلبیدن از ائمه اطهار و حضرت زینب (س) که امروز روز تولدشان است این‌کار را شروع‌ می‌کنیم و امیدواریم به نتیجه مطلوبی برسیم. او همچنین روز پرستار را به کادر زحمتکش درمان تبریک گفته و از مردم خواست در روزهای پایانی پاییز و شب یلدا برای کمک به کادر درمان، همگی مراعات کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار