از ابتدای امسال؛

افزایش ۷۵ درصدی کشفیات مواد مخدر در خراسان جنوبی

بیش از ۶۰ تن انواع مواد مخدر از ابتدای امسال در خراسان جنوبی کشف و ضبط شده که میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه پارسال، ۷۵ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سردار فرشید فرمانده انتظامی خراسان جنوبی امروز در نشست کمیته مقابله با عرضه مواد مخدر استان گفت: دستگاه‌های مقابله کننده با مواد مخدر در استان موفق شدند از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۶۰ تن انواع مواد مخدر را کشف و ضبط کنند که از این مقدار ۹۸ درصد کشفیات مربوط به جان برکفان پلیس بوده است.

او افزود: از کشفیات مواد مخدر امسال، بیش از ۸۱ درصد آن تریاک بوده است.

افزایش ۲۶ درصدی دستگیری توزیع کنندگان مواد مخدر

سردار فرشید فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال دستگیری متهمانی که در حمل و جابجایی مواد مخدر نقش داشته اند، ۲۸ درصد افزایش داشته است.


بیشتر بخوانید


سردار فرشید همچنین از برخورد قاطع پلیس با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر خبر داد و افزود: از ابتدای امسال ۶۶۰ نفر از خرده فروشان مواد مخدر در استان دستگیر و تحویل مراج قضایی شده اند که این دستگیری‌ها نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۸ درصد افزایش داشته است.

او تاکید کرد: تلاش می‌کنیم با تشدید برخورد‌ها با قاچاقچیان، هر روز مواد مخدر کمتری وارد استان شود و شاهد افزایش آرامش در بین خانواده‌ها و کاهش آسبب‌های مواد مخدر باشیم.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار