خیر بوشهری شیرخوارگاه می‌سازد

ساخت شیرخوارگاه با دو میلیارد تومان سرمایه‌گذاری خیر بوشهری در این شهر آغاز شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ساخت نخستین شیرخوارگاه خیرساز استان بوشهر امروز در محیطی به مساحت ۴۴۰ متر مربع در مرکز استان شروع شد.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر در مراسم آغاز ساخت این شیرخوارگاه گفت: این مرکز با اعتبار دو میلیارد تومان از سوی خانواده مرحوم هانیه عباسی در بوشهر ساخته می‌شود.

علیرضا حاجیونی افزود: مراسم آغاز ساخت این مرکز، در سالروز درگذشت این بانوی جوان برگزار شد و پیش‌بینی می‌شود در کم‌تر از یک سال ساخته شود.

او با اشاره به اینکه اکنون در شیرخوارگاه بوشهر ۱۰ کودک نگهداری می‌شوند، عنوان کرد: هر شیرخواری که به نوعی بدون سرپرست موثر باشد با رای دادگاه به مراکز نگهداری هدایت می‌شود و بهزیستی علاوه بر شیرخوارگان از کودکان در سنین مختلف با صدور رای قضایی نگهداری می‌کند.


بیشتر بخوانید


مدیرکل بهزیستی استان بوشهر ادامه داد: پارسال ۱۰ کودک شیرخوار از سوی خانواده‌های بوشهری به فرزند خواندگی گرفته شدند.

فرماندار بوشهر نیز گفت: پیش از این خیران بوشهری کمتر به حوزه اجتماعی ورود می‌کردند و امیدواریم این اقدام خیرخواهانه سرآغازی برای خیر اجتماعی بیشتر در استان باشد.

عباس جمشیدی بیان کرد: فرایند اداری طولانی، سخت و زمان‌بر از مشکلات استان در زمینه طرح‌های خیرساز است که با اصلاح این رویه زمینه مشارکت موثر‌تر خیران فراهم خواهد شد.

شیرخوارگاه کنونی استان بوشهر با ظرفیت ۲۰ نفر و ۳۲ سال سابقه فعالیت دارد .

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.