بخش‌های ویژه خیر ساز بیمارستان دیلم تجهیز می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: تجهیز بخش‌های ویژه خیر ساز بیمارستان دیلم در دستور کار قرار دارد و در اسرع وقت با معاونت درمان وزارت بهداشت مکاتبه می‌شود.

به گزارشگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ازبوشهر،  سعید کشمیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در نشست با فرماندار دیلم بیان کرد:  این دانشگاه تمام تلاش خود را برای حل مشکلات و برطرف شدن کمبود‌های حوزه سلامت استان به کار گرفته است.

او با قدردانی از توجه فرماندار دیلم به حوزه سلامت و همراهی در همه برنامه‌ها به ویژه پیشگیری از کرونا، ادامه داد: تجهیز برخی از بخش‌های خیر ساز بیمارستان دیلم در دستور کار است و در اسرع وقت مکاتبات را با معاونت درمان وزارت بهداشت انجام خواهیم داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی افزود: پس از اختصاص اولین آمبولانس و ورود به استان، بیمارستان دیلم را در اولویت آمبولانس می‌گذاریم.

فرماندار دیلم  نیز گفت: بخش‌هایی در بیمارستان  این شهر در حال ساخت و پایان کار است که عمده آن‌ها خیر ساز است و نیاز به تجهیز دارند.

احمد دشتی با قدردانی از تلاش‌های کارکنان حوزه سلامت برای مقابله با ویروس کرونا، کمبود آمبولانس، تسریع در رونده بهره‌برداری از بخش رادیولوژی (سی‌تی‌اسکن) و ساماندهی برخی از نیرو‌های بخش درمان را از مشکلات و خواسته‌های حوزه بهداشت و درمان دیلم عنوان کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.