ماجراجویی، عامل تخریب شیشه ۱۰ خودروی سبک و سنگین در طبس

پلیس، دو نوجوانی را که در ۴ شب گذشته اقدام به تخریب شیشه ۱۰ خودروی سنگین و سبک در شهرستان طبس کرده بودند، شناسایی و بازداشت کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سرهنگ علی پور فرمانده انتظامی شهرستان طبس گفت: در ۴ شب گذشته، گزارش‌ هایی در خصوص ایجاد خسارت و شکسته شدن شیشه چند خودروی سنگین و سواری پارک شده در محدوده‌ های خلوت شهرستان طبس به مرکز فوریت‌ های پلیس ۱۱۰ اعلام شد که بلافاصله تیمی ازمجرب‌ ترین مأموران پلیس آگاهی، موضوع را به صورت ویژه پیگیری کردند.

او افزود: مأموران پس از بررسی محل‌ های تخریب و ایجاد خسارت به شیشه‌ های خودرو ها، تحقیقاتی در این خصوص انجام دادند که با بررسی‌ های فنی مشخص شد ۲ نوجوان در تاریکی شب با دوچرخه در محل‌ های خلوت شهر طبس شیشه‌ های ۷ تریلی و کامیون و همچنین ۳ خودروی سواری پارک شده را شکسته و از محل متواری شده اند.

سرهنگ علی پور تصریح کرد: مأموران در تکمیل تحقیقات پلیسی، هویت هر ۲ متهم را مشخص و مخفیگاه آنان را شناسایی کردند که با هماهنگی مقام قضایی متهمان در عملیات غافلگیرانه پلیس دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.


بیشتر بخوانید


فرمانده انتظامی شهرستان طبس تصریح کرد: تحقیقات لازم پیرامون موضوع از متهمان انجام شد که ابتدا متهمان منکر هرگونه تخریب شده، اما پس از ارائه مستندات و شواهد به تخریب و شکستن شیشه ۱۰ خودرو اعتراف و علت و انگیزه خود را ماجراجویی بیان کردند.

او با اشاره به معرفی متهمان به دستگاه قضایی و تشدید برخورد‌ های پلیس با هر گونه هنجار شکنی و ایجاد بی نظمی برای شهروندان، از مردم خواست در صورت مواجهه با این گونه رفتار‌ های هنجارشکن، مشخصات افراد خاطی را به خاطر سپرده و موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ برای بررسی به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.