مدیر کل صدا و سیمای خراسان جنوبی؛

ترور چهره‌های علمی، خدشه‌ای به پیشرفت‌های کشور وارد نمی‌کند

آینه دار گفت: بی شک ترور چهره‌های علمی کشور و دانشمندان این مرز و بوم خدشه‌ای در روند تشکیلاتی و روبه جلو پیشرفت‌های دفاعی و هسته‌ای کشور وارد نخواهد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، آینه دار مدیر کل صدا و سیمای خراسان جنوبی در پی ترور دانشمند هسته‌ای شهید محسن فخری زاده، پیام تسلیتی صادر کرد که در این پیام آمده است:

"شهادت دانشمند برجسته هسته‌ای و دفاعی کشور رئیس سازمان پژوهش و نورآوری‌های دفاعی وزارت دفاع و عضو هیات علمی دانشگاه امام حسین (ع) شهید محسن فخری زاده بار دیگر اندوهی مقدس و غمی متعالی را در سینه‌ی ملت ایران و تمام آزادیخواهان جهان گذاشت.


بیشتر بخوانید


بی شک ترور چهره‌های علمی کشور و دانشمندان این مرز و بوم خدشه‌ای در روند تشکیلاتی و روبه جلو پیشرفت‌های دفاعی و هسته‌ای کشور وارد نخواهد کرد. اما این ترور ناجوانمردانه که با طرح ریزی صهیونیست و و آمریکای جنایتکار و عاملان نفوذیشان به وقوع پیوست خود نشان از درستی راه و مسیری است که انقلاب اسلامی ایران طی میکند که این مسیر با خون شهدا و انسان‌های مخلصی، چون شهید فخری زاده آبیاری خواهد شد. به راستی که امام عزیزمان فرمود بکشید مارا ملت ما بیدارتر خواهد شد.

اینجانب این شهادت را به محضر امام زمان (عج) و رهبر انقلاب و آحاد ملت عزیز ایران و خانواده بزرگوار آن شهید تبریک و تسلیت عرض میکنم و برای بازماندگان آرزوی صبر و برای کشور عزیزمان ایران پیشرفتی با سرعت بیشتر از خداوند متعال خواستارم. "

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.