کشف ۱۵ رأس گوسفند قاچاق در سربیشه

فرمانده انتظامی شهرستان سربیشه از کشف ۳۰۰ میلیون ریال گوسفند قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کارگر فرمانده انتظامی شهرستان سربیشه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان سربیشه جهت مقابله با قاچاق دام، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و به راننده آن دستور ایست دادند.

او افزود: ماموران خودرو را متوقف و در بازرسی از آن ۱۵ رأس گوسفند که فاقد مجوز دامپزشکی بود کشف کردند و کارشناسان ارزش دام قاچاق کشف شده را بالغ بر ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

سرهنگ کارگر تصریح کرد: در این رابطه یک خودرو توقیف و ۲ متهم دستگیر شدند که متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۹۷ کیلوگرم تریاک در بیرجند

سرهنگ شجاعی نسب معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اطلاعاتی دریافت کردند که سوداگران مرگ قصد دارند محموله‌ای از مواد مخدر را با خودرو‌های سواری به شهرستان قائن منتقل کنند که بلافاصله موضوع پیگیری و قاچاقچیان مواد مخدر دستگیر شدند.

او افزود: مأموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی یک سواری زانتیا و یک سواری پراید را در حال تبادل مواد مخدر در شهر بیرجند شناسایی کردند و قصد دستگیری متهمان را داشتند که قاچاقچیان مواد مخدر با اطلاع از حضور مأموران متواری شدند.


بیشتر بخوانید


سرهنگ شجاعی نسب ادامه داد: مأموران هر ۲ خودرو را تعقیب و متوقف کردند که در بازرسی از سواری پراید ۷ گالن حاوی مواد مخدر شامل ۹۷ کیلوگرم تریاک کشف شد.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی تصریح کرد: در این عملیات ۴ نفر از سرنشینان سواری زانتیا و پراید دستگیر شدند که متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.