در شهر بیرجند؛

۲۵۰ خودروی بار درون شهری، نسبت به تمدید پروانه اقدام نکرده اند

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند گفت: حدود ۲۰۰ تا ۲۵۰ دستگاه خودروی درون شهری نسبت به تمدید پروانه فعالیتشان اقدام نکرده اند.

غلامپورمدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، با اشاره به مدیریت و نظارت بر عملکرد فعالین حوزه بار درون شهری گفت: در حال حاضرهزار و ۱۰۰ دستگاه خودرو باری دیزلی موفق به کسب پروانه فعالیت شده اند.

او افزود: همچنین ۹۱۰ خودرو باری تک و دوگانه سوز بنزینی نیزاقدام به بروزرسانی اطلاعات خود و دریافت پروانه فعالیت کرده اند.

غلامپور ادامه داد: حدود ۲۰۰ تا ۲۵۰ دستگاه خودرو هنوز نسبت به تمدید پروانه فعالیت و بروزرسانی اطلاعاتشان اقدام نکرده اند.


بیشتر بخوانید


اعطای سوخت و لاستیک تعاونی به خودرو‌های دیزلی

غلامپور رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند بیان کرد: هنوز مدت یک ساله دریافت پروانه و تمدید دوباره آن برای خودرو‌های باری تک و دوگانه سوز بنزینی فرا نرسیده است.

اوافزود: به خودرو‌های باری تک و دوگانه سوز، سوخت به صورت اعتبار ریالی تعلق می‌ گیرد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند اظهار کرد: خودرو‌های باری دیزلی و خودرو‌های باری تک و دوگانه سوز بنزینی می‌ توانند از امتیاز بیمه ثالث با تخفیف و به صورت اقساطی استفاده کنند.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار