از ابتدای سال رخ داد؛

اجرای ۹۴۰ طرح اشتغالزایی کمیته امداد در خراسان جنوبی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال تا کنون ۹۴۰ طرح اشتغالزایی با تسهیلاتی بالغ بر ۳۴۲ میلیارد ریال در استان اجرایی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حسینی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال جهت اجرای ۹۴۰ طرح اشتغالزایی در استان ۳۴۲ میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان پرداخت شده است و این طرح‌ها هزار و ۳۴ فرصت شغلی ایجاد کرده است.

او افزود: از این تعداد ۳۱۰ طرح توسط مجریان زن و ۶۳۰ طرح توسط مجریان مرد اجرایی شده است.

حسینی ادامه داد: از مجموع طرح‌هایی که توسط مجریان زن اجرایی شده، ۱۵۸ مورد به ارزش ۳۴ میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال در مناطق روستایی و ۱۵۲ مورد به مبلغ ۴۴ میلیارد و ۱۳ میلیون ریال در مناطق شهری اجرایی شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی عنوان کرد: همچنین از این تعداد ۱۰۷ مورد دامداری، چهار مورد کشاورزی، ۶۰ مورد صنایع دستی، ۱۰۵ مورد خدمات و ۳۸ مورد صنفی صنعتی بوده است.

او اظهار کرد: از مجموع کل طرح‌ها، ۴۳۲ مورد شهری و ۵۰۸ مورد روستایی بوده که نقش بسزایی در ایجاد اشتغال و رونق روستا‌ها داشته است.


بیشتر بخوانید


حسینی بیان کرد: ۳۴۹ مورد از طرح‌های اشتغال امسال در زمینه خدمات، ۳۷۶ مورد دامداری، ۱۸ مورد صنایع دستی، ۱۳ مورد طیور، ۲۲ مورد حمل و نقل، ۴۵ مورد فرش و گلیم و ۸۲ مورد صنعتی بوده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی بیان کرد: از مجموع کل طرح‌های اجرا شده، ۱۹۵ مورد در قالب خود اشتغالی و خودکفایی و ۷۴۵ مورد در قالب مشاغل خانگی بوده است.

او تصریح کرد: در هفت ماهه ابتدای امسال ۱۱ هزار و ۳۳۲ فقره نظارت بر طرح‌ها انجام شده است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار