کشف یک تن و ۹۰۰ کیلو گرم پیاز زعفران قاچاق در شهرستان فردوس

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس از کشف یک تن و ۹۰۰ کیلوگرم پیاز زعفران قاچاق در بازرسی از وانت نیسان در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فولادی فرمانده انتظامی شهرستان فردوس در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: تیم گشت پاسگاه برون، شهرستان فردوس هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور اصلی فردوس-بجستان به یک وانت نیسان آبی رنگ مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: مأموران در بازرسی از خودرو یک تن و ۹۰۰ کیلوگرم پیاز زعفران قاچاق کشف کردند در این رابطه راننده خودرو دستگیر شد.

سرهنگ فولادی با بیان این که متهم دستگیر شده به مراجع قانونی معرفی شده است تصریح کرد: کارشناسان ارزش پیاز زعفران قاچاق کشف شده را بالغ بر ۷۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.


بیشتر بخوانید


کشف پراید سرقتی در شهرستان سربیشه

سرهنگ کارگر فرمانده انتظامی شهرستان سربیشه گفت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت یک سواری پراید در کوچه شهید شاهین فر شهرستان سربیشه، موضوع به صورت ویژه توسط پلیس آگاهی پیگیری شد.

او افزود: مأموران با اجرای طرح کنترل ورودی و خروجی شهر شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان را آغاز کردند.

سرهنگ کارگر تصریح کرد: متهمان با توجه به حضور مأموران و عدم توانایی در خروج از شهر مجبور به رها کردن خودرو در یکی از خیابان‌های سربیشه شده و متواری شدند که خودرو توسط تیم گشت پلیس به صورت بلاصاحب کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سربیشه به شهروندان در خصوص نگهداری و تجهیز اموال خود به لوازم پیشگیری از سرقت تذکر داد و عنوان کرد: عملیات پلیس برای دستگیری سارق یا سارقان ادامه دارد.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.