تلاش ستودنی پلیس برای تامین آرامش مردم

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش پلیس برای تامین آرامش مردم ستودنی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در نشست تعاملی مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با فرمانده انتظامی و برخی از فرماندهان ارشد پلیس استان گفت: تلاش پلیس برای تامین آرامش مردم ستودنی است.
 
مهدی روشنفکر افزود: پلیس باید علمی شود، باید ورود تخصصی در مسائل داشته باشد، مقوله امنیت در حوزه‌های مختلف پیچیدگی‌های فراوان دارد که نیازمند رشد تخصص‌ها در این مجموعه است.
 
او با تاکید بر اینکه پلیس در عین حفظ اقتدار باید مردمی باشد، گفت: پلیس علمی و مدرن که با قوانین محکم حمایت شود، بهترین ضامن امنیت است.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کهگیلویه و بویراحمد از امنیت خوبی برخوردار بوده و در این زمینه جزو استان‌های اول کشور است، بیان کرد: انتظار می‌رود ناجا در زمینه رفع مشکلات و کمبود‌ها به کمک پلیس استان بیاید.
 
حجت‌الاسلام سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: نیروی انتظامی همچون دیگر نیرو‌های مسلح توانسته به نقش تاثیرگذار خود جامعه عمل بپوشاند.

حجت‌الاسلام سید محمد موحد افزود: در این استان مشکلات متعددی فراروی ناجا بود که با اقتدار و تدبیر مجموعه برطرف شده است.
 
 نشست تعاملی مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با فرمانده انتظامی و برخی از فرماندهان ارشد پلیس استان برگزار شد.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.