کشف بیش از ۶۰ کیلوگرم مواد مخدر در گچساران

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف بیش از ۶۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سرهنگ محمد موسوی فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف بیش از ۶۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش و دستگیری دو نفر قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.
 
سرهنگ محمد موسوی افزود: پلیس مواد مخدر شهرستان گچساران به منظور اجرای طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در محور‌های مواصلاتی شیراز به گچساران تور ایست و بازرسی دایر کردند.

او افزود: ماموران به یک دستگاه خودروی پژو مشکوک و آن را متوقف کردند و در بازرسی از خودرو ۶۰ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک وحشیش که به صورت حرفه ای در خودرو جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند.
 
سرهنگ سید محمد موسوی افزود: دو نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و خودرو نیز توسط ماموران به پارکینگ انتقال یافت.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران در پایان از عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر در سال جدید خبر داد و بیان کرد: مردم و همشهریان عزیز باید پلیس را در تامین امنیت جامعه یاری کنند و اخبار و گزارشات خود را پیرامون فعالیت قاچاقچیان و هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به نیروی انتظامی اطلاع دهند.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.