یزد با بیش از ۵۰۰ پروژه به استقبال هفته دولت می‌رود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد گفت: همزمان با هفته دولت بیش از ۵۰۰ پروژه در استان یزد به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، احمد ترحمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: همزمان با هفته دولت ۵۲۴ پروژه عمرانی، اقتصادی، رفاهی و... با اعتباری بیش از  چهار هزار میلیارد تومان، ۸۱/۵ میلیون دلار و هزار و ۶۸۰ میلیون یوان چین به بهره برداری می‌رسد.

او  با اشاره به اینکه  ۱۱ مورد از پروژه های استان در قالب پروژه‌های ملی است، اظهارداشت: در مجموع ۲۶ پروژه در شهرستان ابرکوه، ۷۰ پروژه در شهرستان اردکان، ۴۱ پروژه در شهرستان اشکذر و ۳۱ پروژه در شهرستان بافق به بهره برداری می‌رسد.

ترحمی ادامه داد: در شهرستان‌های بهاباد، تفت، خاتم و مهریز نیز به ترتیب ۲۹، ۵۸، ۶۰ و ۴۸ پروژه به بهره برداری خواهد رسید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد اضافه کرد: همچنین ۶۰ پروژه در شهرستان میبد و ۹۰ پروژه در شهرستان یزد افتتاح می‌شود.

ترحمی تصریح کرد: با بهره برداری از این پروژه‌ها زمینه‌ی اشتغال چهار هزار و ۷۷۸ نفر فراهم می‌شود.

او در ادامه درباره سه ویژگی خاص پروژه‌های آماده بهره برداری گفت: این پروژه‌ها قبلا افتتاح نشده، تکراری نیستند و به طور کامل به بهره برداری می‌رسند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد اضافه کرد: در هفته دولت امسال عملیات اجرایی ۳۰ پروژه با اعتبار ۹۰۰ میلیارد تومان آغاز می‌شود.

او تصریح کرد: افتتاح این طرح‌ها با توجه به شرایط کرونا بصورت مجازی، رسانه‌ای و غیر حضوری خواهد بود.

ترحمی در پایان خاطرنشان کرد: اقدامات خوبی در استان برای ایجاد اشتغال بخصوص برای فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها فراهم شده است و حتی در پنج شهرستان استان فرمانداران اعلام کرده اند بیکاری نداریم.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار