پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی مجتمع فرهنگی تبلیغی بافق

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: مجتمع فرهنگی تبلیغی شهرستان بافق با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

حجت الاسلام نجیمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی یزدبه گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حجت الاسلام علیرضا نجیمی مدیرکل تبلیغات اسلامی یزد در حاشیه دیدار با امام جمعه بافق گفت: مجتمع فرهنگی تبلیغی شهرستان بافق با پیشرفت فیزیکی ۹۰درصدی رو به اتمام است.

او با بیان اینکه تاکنون یک و نیم میلیارد تومان برای احداث این مجتمع هزینه شده است، افزود: هفتصدمیلیون تومان برای اتمام این پروژه نیاز است تا در هفته دولت به بهره برداری برسد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد ادامه داد: عملیات احداث این ساختمان که دارای دو طبقه آموزشی و اداری در مساحت یک هزار و  ۵۰۰ متر مربع است، از سال ۸۶ آغاز شده است.

نجیمی همچنین با اشاره به آغاز تمرین های هیات‌های مذهبی استان، گفت: با هماهنگی مدیران مربوطه و رعایت دستور العمل‌های بهداشتی، تمرین هیات‌های مذهبی به مناسبت ماه محرم در فضای باز انجام می‌شود.

تجلیل از برگزیدگان مسابقات فرهنگی قرانی آموزشگاه صدرا در بافق از دیگر برنامه‌های مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد در بافق بود.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار