چهارمین جشنواره ملی روز جنگلبان

دبیر جشنواره روز جنگلبان گفت: چهارمین جشنواره ملی روز جنگلبان با رویکرد ایثار و شهادت امروز در سازمان جنگل‌ها به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، علیرضا رهایی دبیر جشنواره روز جنگلبان گفت: این جشنواره با هدف ارج نهادن به زحمات جنگلبانان کشور که امسال به دلیل شرایط خاص بهداشتی بصورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

او افزود: امسال انتخاب جنگلبان‌ها توسط منابع‌طبیعی استان‌ها انجام شده و هر استان جنگلبان نمونه، را به ستاد جشنواره معرفی تا از آنان تقدیر شود.

رهایی برگزاری جشنواره روز ملی جنگلبان با رویکرد ایثار و شهادت را بخاطر از خودگذشتگی و فداکاری تعدادی از جنگلبانان نام برد که امسال در اطفای حریق جنگل‌ها و مراتع جان خود را نثار کرده اند.

دبیر جشنواره ملی روز جنگلبان بیان داشت: جنگلبانان و ایثارگران منتخب منابع طبیعی امروز در این جشنواره با حضور در اداره کل منابع طبیعی استان مربوطه از طریق ارتباط تصویری از سوی رییس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور و مدیران کل استان‌ها مورد تقدیر قرارگرفتند.

چهارمین جشنواره ملی روز جنگلبان با رویکرد ایثار و شهادت امروز در سازمان جنگل‌ها و در استان‌ها بصورت ویدیو کنفرانس با حضور معاون وزیر و رییس سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری گشور دکتر منصور برگزار شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار