حرکت کاروان شادی غدیر در خراسان جنوبی

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از راه انداز‌ی کاروان شادی در برخی شهرستان‌های استان خبرداد.

حجت الاسلام رضایی مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  گفت: امسال باتوجه به شیوع بیماری منحوس کرونا تعدادی از هیئت‌های مذهبی خراسان‌جنوبی در ایام غدیر کاروان‌های شادی را به صورت خودرویی در برخی از شهرستان‌ها خواهند داشت.

او افزود : یکی دیگر از اقدامات در ایام غدیر طبخ غذا و توزیع آن با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بین جوامع هدف و به ویژه نیازمندان و محرومان خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با اشاره به اوضاع فوق‌العاده کشور و جهان به سبب همه گیری کرونا به منظور پایبندی به دستور‌های بهداشتی مراجع متولی که خواهان دوری ازتجمع‌ها وتماس مستقیم برای جلوگیری از انتشار ویروس هستند و با تأکید مرجعیت عالی دینی مبنی بر ضرورت پایبندی به این دستور‌ها گفت: از برگزاری آیین‌های سالانه عید غدیر مانند سال‌های قبل تجمعات را در روز غدیر نخواهیم داشت، ولی تلاش می‌شود باروش‌های مختلف و متعدد، چون استفاده از فضای مجازی، و رسانه‌ها شادی ایام عید را به خانه‌های مردم بیاوریم.


بیشتر بخوانید


حجت الاسلام رضایی در پایان از مردم استان خواست تا آستین‌های همت را دوباره بالا زده ودر مناسبت‌هایی همچون عید غدیر و ماه محرم مشارکت را در زمینه همدلی ایجاد کنند و دردومین مرحله از رزمایش همدلی مومنانه به یاری نیازمندان بشتابند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار