افزایش ۴۶ درصدی بدهی مشترکین برق استان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی از افزایش ۴۶ درصدی بدهی مشترکین این شرکت با شیوع ویروس کرونا در استان خبر داد.

دادگر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: با شیوع ویروس کرونا صنعت برق با بحران نقدینگی گسترده‌ای مواجه گردید و شرکت برق استان با افزایش ۴۶ درصدی بدهی مشترکین رو به رو شد.

او افزود: با عنایت وزیر نیرو تا پایان اردیبهشت ماه ۹۹ برای مشترکین آسیب دیده از کرونا فرصت لازم اعطا شد تا با کمی تاخیر نسبت به پرداخت قبوض خود قدام کنند.


بیشتر بخوانید


دادگر با اشاره به اتمام مهلت یاد شده از کلیه مشترکین استان خواست: با پرداخت به موقع قبوض برق برای اطمینان از تداوم جریان برق انشعاب خود و در راستای توسعه خدمات؛ شرکت توزیع برق را یاری نمایند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا مشترکین می‌توانند از طریق روش‌های غیر حظوری، چون استفاده از سامانه تلفنی پرداخت ۱۵۲۱، اپلیکیشن‌های پرداخت نظیر آپ، تاپ، سکه و میز خدمت الکترونیک وبسایت این شرکت نسبت به پرداخت قبوق خود اقدام کنند.

او در ادامه گفت: اپلیکیشن موبایلی شرکت توزیع برق خراسان جنوبی نیز از طریق وبسایت این شرکت به آدرس www.SKEDC.ir قابل دریافت است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار