با هدف اشتغالزایی

انعقاد تفاهم نامه ۱۱۵ میلیاردی صندوق کارافرینی امید با مراکز خیریه

تفاهم نامه ای با اعتبار ۱۱۵ میلیارد ریال بین صندوق کارافرینی امید خراسان جنوبی با موسسات و سازمان‌های مردم نهاد و مراکز خیریه با هدف اشتغالزایی منعقد شد.

 زنگنه مدیرصندوق کارافرینی امید خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت :  جلسه کارافرینی اجتماعی استان با ۱۱ فرمانداری به طور ویدئو کنفرانسی و حضور هفت سازمان مردم نهاد و دو شرکت دانش بنیان در محل پارک علم و فناوری استان برگزار شد.

او افزود : تاکنون ۱۱۵ میلیارد ریال تفاهم نامه با موسسات و سازمان‌های مردم نهاد و مراکز خیریه اشتغالزایی استان خراسان جنوبی منعقد شد که تاکنون ۶۰ میلیارد ریال به ۲۱۰ طرح پرداخت و زمینه اشتغال بیش از ۲۵۰ نفر در سطح استان بطور مستقیم فراهم شده است.


بیشتر بخوانید


ناصری رئیس پارک علم و فن اوری استان نیز با بیان اینکه پارک آمادگی لازم را برای تعامل با تشکل‌های اجتماعی دارد عنوان کرد که هم افزایی شرکت‌های دانش بنیان و سازمان‌های مردم نهاد می‌تواند در محل پارک علم و فن اوری صورت گیرد.

در ادامه جلسه بهاری مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری از همه فعالان عرصه کارافرینی اجتماعی و سازمان‌های مردم نهاد خواست طرح‌های کارآفرینی خود را برای ارائه به صندوق در اسرع وقت به این دفتر ارسال نمایند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.