یورش نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری

نظامیان صهیونیست همزمان با احتمال اجرایی شدن طرح الحاق، به مناطق مختلف کرانه باختری یورش برده و شماری از فلسطینیان را بازداشت کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز (چهارشنبه) به شماری از مناطق کرانه باختری یورش برده و چندین فلسطینی را بازداشت کردند.

به گفته منابع محلی، نیرو‌های اشغالگر به شهر نابلس و شماری از شهرک‌های اطراف آن یورش برده و «یزن الزاغه» اسیر آزاد شده و سه جوان دیگر را بازداشت کردند.

در شهر رام الله نیز خود‌روهای گشتی نظامیان صهیونیست به محله‌های مختلف و اردوگاه «الجلزون» یورش برده و همسر یکی از اسیران فلسطینی و یک جوان دیگر را بازداشت کردند.

شهرک‌های کفر الدیک و اسکاکا در کرانه باختری مورد یورش صهیونیست‌ها و تفتیش خانه‌های مردم قرار گرفت. همچنین در طولکرم و الخلیل نیز نظامیان صهیونیست به خانه‌های مردم یورش برده و گذرگاه‌های قلندیا و الکونتینر را از ترس تظاهرات مردمی بستند.

همزمان با این یورش‌ها، پهپاد‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی نیز از بامداد امروز (چهارشنبه) و در ارتفاع پایین بر فراز سراسر نوار غزه پرواز مستمر دارند.

مقاومت فلسطین نیز بامداد امروز در هشداری به رژیم صهیونیستی درباره عملیاتی شدن طرح الحاق، طی یک ساعت ۲۰ موشک به صورت متوالی به سمت دریا شلیک کرد.

شبکه «کان» رژیم صهیونیستی نیز با افشای جزئیات طرح الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری اعلام کرد که نقشه تهیه شده از سوی تل‌آویو اراضی بیشتری را نسبت به نقشه ارائه شده از سوی آمریکا در طرح موسوم به معامله قرن دربر می‌گیرد.

مسئله‌ای که به گزارش شبکه المیادین انتشار آن از سوی رسانه‌های صهیونیست موجب خشم بیشتر فلسطینیانی شده است که قرار است در امروز که روز خشم نامیده شده در سراسر کرانه باختری تظاهرات برگزار کنند.

پیش از این قرار بود تا فرآیند الحاق کرانه باختری طی روز‌های آتی و در اول ژوئیه (امروز چهارشنبه) آغاز شود که ظاهرا عقب‌نشینی مقطعی تل‌آویو آغاز این اشغالگری را هم به تاخیر انداخته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امین
۲۰:۰۶ ۱۱ تير ۱۳۹۹
هیهات من الذله
آخرین اخبار