بزرگترین خیانت به انقلاب، پیگیری نکردن حقوق مردم/ برخی مسئولین در اتاقشان کپک زده اند

نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان گفت: از حق مردم کوتاه نمی آیم و بزرگترین خیانت به انقلاب را پیگیری نکردن حقوق مردم می دانم.

به گزاری خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حجت الاسلام نصیرایی نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان گفت: بر سر انقلاب و منافع مردم با کسی تعارف نداریم و آنچه حق مردم باشد با قوت تمام دنبال خواهیم کرد.

او با بیان اینکه  باید برخورد عبرت آموزی با برخی موضوعات و مسئولان داشت، افزود: باید برای مردم کار کرد تا آنها ببینند تنها به آنها وعده داده نمی شود و با صداقت در عمل باید رفتار کرد.

حجت الاسلام نصیرایی بیان کرد: برخی از  مسئولین تمایلی به داشتن  مسئولیت ندارند که باید در این خصوص چاره ای اندیشید.


بیشتر بخوانید


نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان درخصوص برخی عزل و نصب‌ ها، اظهار کرد:در این خصوص دخالتی نمی کنم اما  کسی که مسئولیتی به او داده  می شود  باید درمقام عمل نیز مشهور به انقلابی گری و جهادی باشد.

بحران مسکن در طبس نیازمند مدیریت

حجت السلام محمدی امام جمعه شهرستان طبس گفت: مشکل مسکن در شهرستان طبس که امروزه تبدیل به یک  بحران شده نیازمند مدیریت است.

او با اشاره به بحث دلال بازی در بحث مسکن و وضعیت عجیب آن، افزود: سرکوب دلال بازی در موضوعات مختلف، نیازمند  تحرک از سمت مجلس را می‌طلبد تا شاید مشکل مرتفع شود.

حجت السلام محمدی با بیان مشکلاتی که سال ها گریبان گیر عرصه منابع طبیعی و کشاورزی شده است، بیان کرد: گاهی قوانین دارای مشکلاتی است که نیازمند بازنگری، آسیب شناسی و ریشه یابی دارد.

امام جمعه شهرستان طبس با تاکید بر شایسته سالاری به عنوان یکی از ملاک ها برای روی کار آمدن افراد، اظهار کرد: نباید عزل و نصب ها صرفا  بر اساس حب و بعض شخصی و سیاسی باشد.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار