به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع)؛

برپایی نمایشگاه برترین دین و بهترین مذهب در خوسف

مسئول اجرایی نمایشگاه شهرستان خوسف از برپایی نمایشگاه برترین دین و بهترین مذهب در ایام شهادت امام جعفرصادق(ع) خبرداد.

دهقان مسئول اجرایی نمایشگاه برترین دین و بهترین مذهب در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت: این نمایشگاه به مناسبت ایام شهادت امام جعفرصادق (ع) و با هدف معرفی گوشه‌ای از زندگی ایشان همراه با روایت گری احادیث و روایات در شهرستان خوسف برگزار می شود.

دهقان افزود: این نمایشگاه دارای ۱۱ غرفه با موضوعاتی همچون نماز و اهمیت آن در زندگی، حجاب و عفاف، مهدویت و امام زمان، طب اسلامی، پاسخگویی به مسائل شرعی، معرفی و خاطره گویی شهداو غرفه نقاشی کودکان خواهد بود.

مسئول اجرایی نمایشگاه ادامه داد: هرکدام از این غرفه‌ها دارای یک راوی مجزا و همچنین یک کارشناس مربوط هر غرفه که پاسخگوی سوالات بازدیدکنندگان خواهدبود.


بیشتر بخوانید 


دهقان با اشاره به نامگذاری این نمایشگاه به نام برترین دین و بهترین مذهب افزود: هدف از انتخاب این نام اندیشیدن مخاطب برای اینکه چرا من شیعه هستم؟ هدف از شیعه بودن و دلیل اینکه امام صادق (ع) به عنوان رئیس مذهب شیعه هستند راعنوان کرد.

مسئول اجرایی نمایشگاه با بیان اینکه این نمایشگاه توسط جوانان مسجدی به صورت خودجوش راه اندازی شده است،گفت:این نمایشگاه از امروز ۲۷ خرداد به مدت ۳ روز در ایام شهادت امام جعفرصادق(ع) از ساعت ۱۸ الی ۲۱ عصر در مکان خیابان شهدای عبادی، فلکه هزار قدم، مسجد امام جعفر صادق(ع) خوسف به روی بازدیدکنندگان باز خواهدبود.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.