در حال اجرا بودن پنج پروژه عمرانی توسط مجمع خیرین سلامت طبس

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان طبس از در حال اجرا بودن پنج پروژه عمرانی توسط مجمع خیرین سلامت خبر داد.

فروزانفر سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان طبس در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت: پنج پروژه عمرانی در ۲هزار و۳۲۵متر مربع توسط مجمع خیرین سلامت شهرستان طبس در حال اجرا است که مردم طبس از این پروژه‌ها بهره‌مند خواهند شد.

او با اشاره به خوابگاه دانشجویان دختر دانشکده پرستاری، افزود: این خوابگاه با پیشرفت ۹۵ درصد، اوایل تیرماه امسال افتتاح خواهد شد.

فروزانفر پروژه های عمرانی در حال ساخت را، ساختمان دیالیز (با آورده ۷۵۰ میلیون تومانی)،  پایگاه اورژانس دیهشک ،همراه سرا، ساختمان آموزشی به نام سردارشهید سلیمانی با پیشرفت ۲۰ درصد و با متراژ ۵۸۰ متر مربع عنوان کرد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان طبس اظهار کرد: بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی در مجمع خیرین سلامت اهدا شد که ۱۶نوع کالا با این کمک‌ها خریداری شد.

او عنوان کرد: دستگاه سونوگرافی نیز توسط خیر طبسی اهداشد که بالغ بر ۱۵۰میلیون تومان در زایشگاه بیمارستان نصب و مورد استفاده قرار گرفته است.


بیشتر بخوانید


فروزانفر با توجه به دوری داروخانه شبانه روزی به بیمارستان گفت: باتوجه به جمعیت شهر طبس یک داروخانه شبانه روزی به این شهر تعلق گرفته که در حال حاضر فعال است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان طبس با اشاره به فعال بودن مرکز بهداشتی و درمانی در شهرستان طبس، افزود: دو مرکز آن در شهر دیهوک و در شهر عشق آباد به صورت شبانه روزی فعال است.

انتهای پیام/‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.