اقتصاد، تولید، معیشت و اشتغال مهمترین نیاز‌های امروز کشور است

نماینده منتخب مردم فردوس، سریان، طبس و بشرویه گفت:اقتصاد، تولید، معیشت و اشتغال مهمترین نیاز‌های امروز کشور است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، حجت الاسلام نصیرایی نماینده منتخب مردم فردوس، سریان، طبس و بشرویه در جمع نمایندگان مردم شهر عشق‌آباد و بخش دستگردان گفت: اقتصاد، تولید، معیشت و اشتغال مهمترین نیاز‌های امروز کشور است و سفر‌های شهرستانی و بخش‌ها برای رفع موانع و شناسایی پتانسیل‌ها در جهت  تعالی حوزه انتخابیه انجام می‌شود.

او با بیان اینکه هر شخص در هر جایگاه و مسئولیت باید پاسخگوی مشکلات، پیگیری‌ها و رفاه مردم باشد، افزود: قرار نیست نماینده کار استاندار و فرماندار و مسئولان اجرایی را انجام دهد، اما می‌تواند تسهیل کننده انجام امور باشد و به مسیر سخت مسئولان کمک کند.

حجت الاسلام نصیرایی بیان کرد: اگر تعالی حوزه انتخابیه را جستجو می‌کنیم باید رشد متوازن منطقه مورد توجه قرار گیرد و این به هوشمندی و هنرمندی مسئولان مرتبط برمی‌گردد و می‌طلبد در هر شهر و بخش و شهرستان ظرفیت‌ها شناسایی و عملیاتی شوند.

 نماینده منتخب مردم فردوس، سریان، طبس و بشرویه تصریح کرد: جذب نهاد‌هایی مانند بنیاد برکت، بنیاد مستضعفان و سیستم‌هایی که توان سرمایه گذاری در  در حوزه های مختلف را دارند در باز شدن راه توسعه تاثیر گذار هستند.

او با اشاره به ظرفیت بالای نیروی انسانی در بخش دستگردان، تصریح کرد: جهت استفاده از این پتانسیل ارزشمند باید برنامه ریزی های لازم انجام  شود.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.