کشف چوب قاچاق در فامنین و ملایر

۱۶ تن محموله ی چوب قاچاق در شهرستان های فامنین و ملایر کشف و ضبط شد.

کشف چوب قاچاق در فامنین و ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سرهنگ علی حسن حیدری، فرمانده انتظامی شهرستان فامنین از کشف ۱۰ تن چوب قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

او گفت: ماموران انتظامی شهرستان حین کنترل محور‌های مواصلاتی شهرستان فامنین به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

حیدری افزود: در بازرسی از این کامیون، ۱۰ تن چوب قاچاق و فاقد مجوز کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و بر اساس نظر کارشناسان، ارزش محموله کشف شده بیش از ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

همچنین سرهنگ  محمد باقر سلگی، فرمانده انتظامی شهرستان ملایر، از کشف ۶ تن چوب جنگلی قاچاق از یک دستگاه کامیون در این شهرستان خبر داد.

او افزود: ماموران مبارزه با جرایم اقتصادی شهرستان ملایر مستقر در ایست و بازرسی حرم آباد، حین کنترل محور‌های مواصلاتی منتهی به شهرستان به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را برای بررسی متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر بیان کرد: در بازرسی از این کامیون، ۶ تن چوب جنگلی قاچاق و فاقد مجوز که ارزش آن بر اساس نظر کارشناسان، ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ سلگی گفت: برخورد قاطعانه پلیس با ورود انواع کالای قاچاق از جمله چوب‌های جنگلی، به عنوان یکی از منابع طبیعی مهم و ثروت ملی در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.