اصناف خراسان رضوی یاری رسان نیازمندان برای مقابله با کرونا

رئیس بسیج اصناف سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی گفت: اصناف خراسان رضوی با کمک ۹ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریالی به یاری نیازمندان و اقشار آسیب دیده از بحران کرونا آمده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ پاسدار محمد هادی قوی پنجه رئیس بسیج اصناف سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی با اشاره به اینکه به منظور مقابله با  ویروس کرونا ۷۵ گروه جهادی بسیج اصناف در شهرستان‌های استان تشکیل شد، گفت: اعزام گروه‌های جهادی به در منازل برای غربالگری و ضد عفونی معابر از اقداماتی است که بسیجیان به منظور مقابله با کرونا انجام داده‌اند.
 
او  با اشاره به تهیه بسته‌های معیشتی و بهداشتی ویژه نیازمندان توسط بسیج اصناف خراسان رضوی، افزود: یک هزار اسپری ضدعفونی بین تاکسیرانان شهر مشهد و استفاده از ۳۱ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده اماکن و معابر در کنار توزیع ۱۶ هزار پوستر اطلاع رسانی مقابله با کرونا از دیگر اقداماتی است که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد.
 
رئیس بسیج اصناف سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی ادامه داد: تولید ۱۳۵ هزار ماسک از اقدامات دیگر بسیج اصناف در مقابله با این ویروس است.

بیشتر بخوانید: همدلانه و مومنانه در مقابله با کرونا

قوی پنجه بیان کرد: قرار است بانک اطلاعاتی هر اتحادیه در خصوص خیران و جامعه هدف نیازمندان همراه با مرکز نیکوکاری در هر اتحادیه تشکیل شود. همچنین صحبت با مالکان مجتمع و واحد‌های تجاری برای تخفیف یا بخشش اجاره بها در مدتی که کسب و کار‌های مختلف به خاطر شیوع کرونا تعطیل بودند، از دیگر اقدامات در حال انجام است.
 
انتهای پیام// ز.م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.