انفجار خودروی مهندس وابسته به وزارت ارتباطات یمن

وزیر ارتباطات دولت نجات ملی یمن اعلام کرد در انفجار بمب کارگذاری‌شده از سوی دشمنان تکفیری در خودروی یکی از مهندسان این وزارتخانه، او به شهادت رسید.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از مرکز رسانه‌ای انصارالله یمن، مسفر النمیر، وزیر ارتباطات دولت نجات ملی یمن، امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که مزدوران تکفیری دشمن در عملیاتی حیله گرانه یکی از خودرو‌های وابسته به این وزارت در استان البیضاء در جنوب یمن را منفجر کردند که به دنبال این انفجار، مهندس «علی المسرج» شهید و همکار او مجروح شدند.

وی گفت: این افراد دو مهندس وزارتخانه بودند که برای تعمیر کابل‌های فیبر نوری به استان اعزام شده بودند.

ائتلاف متجاوز سعودی که مدعی برقراری آتش‌بس است، صبح امروز (چهارشنبه) به استان‌های صنعاء و الحدیده نیز حمله داشت و مناطق «العرقوب» و «حیس» را بمباران کردند.

حملات جدید رژیم سعودی در حالی رخ می‌دهد که مقامات این رژیم پیشتر موافقت خود را با طرح سازمان ملل برای توقف درگیری‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا اعلام کرده بودند.

در استان تعز نیز ائتلاف عربی خودروی یک خانواده را در منطقه «البیرین» هدف قرار داد که به شهادت یک عضو این خانواده و زخمی شدن ۵ نفر دیگر آن منجر شد.

اتاق عملیات رصد نقض آتش‌بس نیز اعلام کرد که ائتلاف متجاوز سعودی در ما میلادی گذشته و تنها در استان الحدیده ۲ هزار و ۷۸۷ بار آتش‌بس را نقض کرده است.

همچنین بنابر گزارش این اتاق عملیات، متجاوزان در این مدت ۳ هزار و ۹۸۸ موشک و خمپاره و هزار و ۸۶۳ گلوله به سوی این استان شلیک کرده‌اند.

شماری از مقامات یمنی اعلام کردند عربستان می‌کوشد ویروس کرونا را در یمن، فقیرترین کشور عربی منتشر کند و به دلیل تخریب زیرساخت های این کشور جنگ زده و نبود تجهیزات پزشکی و بهداشت عمومی مناسب، مردم را به کام مرگ بکشاند.

پیشتر رژیم سعودی در اقدامی مغایر با حقوق بشر اقدام به ایجاد قحطی در کشور یمن برای قتل عام مردم این کشور کرده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
س ص ح پ ق
۱۳:۵۷ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرا جواب نمیدهند . انصارالله هم نفت عربستانرا موشکباران کند . وباپهبادهای انتحاری ضربه کاری وارد کند . دست روی دست گذاشتن دردی را دوا نمی کند ..
آخرین اخبار