استاندار یزد؛

توجه به حق کارگران، وظایف همه دستگاه‌های استان/ کارگران بازوان توسعه کشور

استاندار یزد گفت: همه دستگاه‌های استان برای رفع مشکلات جامعه کارگری بی وقفه تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد علی طالبی استاندار یزد در  نشست نشست نمایندگان تشکل‌های کارگری با اشاره به جایگاه ارزشمند کارگران در جامعه، گفت: اجازه نمی‌دهم فردی به خاطر اینکه نماینده تشکل کارگری است از طرف کارفرما مورد تهدید قرار گیرد. 

او با اشاره به اینکه کارگران بازوان توسعه کشور هستند، افزود: کارگران همیشه از درون نظام و همراه با نظام بوده اند و ضروری است که همه دستگاه‌ها برای رفع مشکلات جامعه کارگری تلاش کنند.

استاندار تاکید کرد: دولت و مجموعه مدیریتی استان همیشه با حمایت شفاف از تشکل‌های کارگری عمل کرده و باید نتیجه و مصوبات این نشست هم به طور شفاف پیگیری و اعلام شود.

طالبی ادامه داد: برای رفع مشکلات کارگران در بعضی موارد به اصلاح قوانین نیاز داریم و از نمایندگان تشکل‌های کارگری می‌خواهیم موارد اصلاح قوانین را بررسی و اعلام کنند تا با پیشنهاد به نمایندگان استان در مجلس دنبال شود.

استاندار با اشاره به مشکلات مسکن کارگران، تاکید کرد: معاون اقتصادی استاندار و مدیرکل مسکن و شهرسازی پیگیر واگذاری زمین مناسب برای تامین مسکن کارگران هستند که با توجه به اینکه این موضوع طولانی شده باید هرچه زودتر به سرانجام برسد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار