کارگران غیربومی تا اطلاع ثانوی از مراجعه به محل کار پرهیز کنند

فرماندارمیبد گفت: رعایت بهداشت در واحد‌های صنعتی، حفظ سلامت کارگران در قطع زنجیره بیماری کرونا مهم است.

کارگران غیربومی تا اطلاع ثانوی از مراجعه به محل کار پرهیز کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حسین فلاح فرماندار میبد در جلسه بررسی پروتکل‌های بهداشتی در شهرک‌های صنعتی این شهرستان، گفت: رعایت بهداشت در واحد‌های صنعتی در حفظ سلامت کارگران و  قطع زنجیره ویروس کرونا مهم و غیر قابل انکار است.

او افزود: کارگران غیربومی که در واحد‌های صنعتی مشغول بودند و در حال حاضر در مرخصی به سرمی برند برای قطع زنجیره کرونا، تا اطلاع ثانوی از مراجعه به محل کار پرهیز کنند.

فلاح اظهارداشت: واحد‌های صنعتی موظف به رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی هستند و باید برای حفظ سلامت کارگران، محیط کار کارگران را در شرکت‌ها از بدو ورود تا زمان خروج کاملاً ضدعفونی و استریلیزه کنند.

فرماندار میبد ادامه داد: واحد‌های تولیدی و صنعتی همچنین موظف هستند در کنار حفظ قرارداد با شرکت‌های مینی‌بوسرانی به کارگران اعلام کنند؛ حتی‌الامکان از وسیله نقلیه خود برای حضور در محل کار استفاده کنند.

او در پایان خاطرنشان کرد: بازرگانی‌های کاشی و سرامیک هم برای قطع زنجیره کرونا، ارتباط حضوری خود با خارج از شهرستان خصوصاً برای فروش را به حداقل برسانند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.