سرمایه گذاری بیش از ۱۳۰ میلیارد ریالی در صنعت شهرستان فردوس

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فردوس از سرمایه گذاری ۱۳۱ هزار و ۸۰۰ میلیون ریالی در سال ۹۸ در صنعت این شهرستان خبر داد.

صادقی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فردوس در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت: با صدور ۳ فقره پروانه بهره برداری صنعتی در سال ۹۸ سرمایه گذاری ۱۳۱ هزار و ۸۰۰ میلیون ریالی در این شهرستان انجام شد.

او با اشاره به زمینه های صنعتی که پارسال در این شهرستان برای آن پروانه بهره برداری صادر شده است، افزود: این پروانه‌های بهره برداری در زمینه تولید پودر میکرونیزه بنتونیت، انواع نبات و آبنبات و آجر فشاری صادر شده است.

صادقی با اشاره به میزان اشتغال این واحد‌ها اظهار کرد: با فعالیت این ۳ واحد برای ۵۲ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شده است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فردوس در پایان با اشاره به وجود ۲ شهرک صنعتی با زیرساخت‌های مناسب و همچنین ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های صنعتی و معدنی شهرستان فردوس از کلیه سرمایه گذاران به خصوص مردم این شهرستان که در سایر شهرستان‌ها و استان‌ها ساکن می‌باشند جهت سرمایه گذاری در این شهرستان و شهرک صنعتی فردوس دعوت کرد.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.