موافقت دولت با بسته حمایتی از واحد‌ها و فعالان گردشگری و صنایع دستی

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه گفت : با پیگیری‌های وزیر میراث فرهنگی، دولت با بسته حمایتی از واحد‌ها و فعالان گردشگری و صنایع دستی موافقت کرد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه امید قادری مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه گفت : این بسته حمایتی با هدف حفظ اشتغال نیروی انسانی شاغل در حوزه گردشگری و صنایع دستی تهیه و تدوین شده است.

او گفت : امهال سه ماهه مالیات اعم از مالیات بر درآمد و مالیات بر ارزش افزوده و تعویق سه ماهه بازپرداخت تسهیلات بانکی از جمله موارد حمایتی این بسته هستند.

قادری گفت: همچنین امهال ۲۳ درصد حق بیمه کارفرمایی پرسنل شاغل در واحد‌های گردشگری و صنایع دستی از دیگر موارد این بسته حمایتی است.

مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه تعویق پرداخت قبوض خدماتی (آب، برق و گاز) را به مدت سه ماه و پس از آن به صورت اقساطی را از دیگر موارد مطرح شده در بسته حمایتی دولت عنوان کرد و گفت: همچنین امکان استفاده واحد‌ها و فعالان گردشگری و صنایع دستی از اوراق تضمینی سرمایه در گردش، گواهی اعتبار مولد (طرح گام) و امکان استفاده از تسهیلات بانکی با نرخ ۱۲ درصد در این طرح لحاظ گردیده است.

قادری گفت: علاوه بر این تمدید سه ماهه موارد فوق الذکر به شش ماه نیز توسط وزارتخانه در دست پی گیری است که با نهایی شدن اطلاع رسانی خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.