داروخانه‌های استان زیر ذره بین نظارت

رئیس سازمان صمت استان: داروخانه‌های خراسان جنوبی زیرذره بین نظارت است و تخلف قابل گذشت نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، شهرکی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از نظارت ویژه بر کالا‌های بهداشتی در داروخانه‌ها خبر داد و گفت: با متخلفان به جد برخورد می‌شود.

 او افزود: در خصوص اعلام عدم موجودی کالا‌های بهداشتی به ویژه ماسک، گزارش‌ها ثبت و رسیدگی می‌شود.

شهرکی با بیان اینکه با متخلفانی که اعلام عدم موجودی کنند، اما عرضه غیر مجاز داشته باشند، برخورد می‌شود، گفت: تأمین این کالا‌های بهداشتی مورد نیاز شرایط کنونی، بر اساس وزارت بهداشت در دستور کار تمام داروخانه‌ها قرار گرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی افزود: با متخلفانی که بخواهند در شرایط موجود در عرضه کالا‌های بهداشتی با قیمت‌های غیرمتعارف سوء استفاده کنند، برخورد می‌شود.

او گفت: از شهروندان درخواست داریم هر گونه تخلف را از طریق سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

شهرکی افزود: عدم عرضه کالا‌های بهداشتی مانند ماسک به منزله احتکار است و با کمک دستگاه‌های مشترک نظارت‌ها تشدید می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی  با اشاره به اینکه انتظار داریم داروخانه‌ها با مراجعان همکاری کرده و موجودی دقیق را اعلام کنند.گفت: شهروندان در صورت مشاهده گرانفروشی کالا‌های بهداشتی، مراتب را اعلام کنند و با این گونه از تخلفات برخورد می‌شود و قابل گذشت نخواهد بود.

شهرکی افزود: محصولات بهداشتی کارخانجات خراسان جنوبی تا چند روز آینده عرضه خواهد شد و مشکلی در تأمین ژل بهداشتی و محلول ضدعفونی کننده نداریم.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.