برپایی نمایشگاه با محوریت حجاب و عفاف در بیرجند

مدیرعامل نمایشگاه پوشاک حجاب و عفاف اسلامی- ایرانی زندگی بهشتی در بیرجند گفت: این نمایشگاه دائمی با محوریت ترویج فرهنگ حجاب و عفاف اسلامی- ایرانی برپا شده است.

صلاحی مدیر عامل نمایشگاه حجاب و عفاف اسلامی- ایرانی زندگی بهشتی در بیرجند در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: در این نمایشگاه غرفه‌های  متنوعی از مانتو، چادر، ملزومات حجاب، غرفه فروش لوازم آرایشی و بهداشتی سالم، اتاق مخصوص برگزاری جشن تکلیف، اتاق بازی کودکان، اتاق مشاوره، آتلیه عکس و کافه وجود دارد.

او با اشاره به اینکه این نمایشگاه دسترسی راحت تری را  برای شهروندان  ایجاد کرده است افزود: ارائه این خدمات باعث شده متقاضیان  زیادی جذب شوند.

صلاحی  با اشاره به این که نمایشگاه زندگی بهشتی علاوه بر غرفه‌های عرضه کالا، دارای کارگاه تولیدی البسه و چادر با طرح و رنگ اسلامی و به روز است ادامه داد: با وجود حضور تعدادی از خیاطان در این کارگاه درصدد ساماندهی و بستن قرارداد با طراحان و دوزندگان خانگی هستیم تا بتوانیم با به حرکت در آوردن چرخه عرضه و تقاضا در این زمینه به تولید انبوه برسیم.

مدیرعامل نمایشگاه پوشاک حجاب و عفاف اسلامی- ایرانی اظهار کرد: با اقدام مزبور ضمن حمایت از تولیدکنندگان این کارگاه تولیدی و تولیدکنندگان خانگی، می‌توانیم اقلام حجاب و عفاف اسلامی- ایرانی را با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب در اختیار خریداران قرار دهیم.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار