مجیدی: بازی‌های بعدی را می‌بریم/ از نتیجه دیدار برابر الشرطه راضی نیستم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: از نتیجه بازی برابر الشرطه عراق راضی نیستم، اما عملکرد بازیکنانم خوب بود و از آن‌ها تشکر می‌کنم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد مجیدی در نشست خبری پس از بازی با الشرطه عراق گفت: از نتیجه بازی راضی نیستم، اما از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم. از تمام بازیکنانم تشکر می‌کنم. با وجود این که در ۱۲، ۱۳ روز چهار بازی سنگین انجام دادند، در بازی امروز عملکرد فوق العاده‌ای داشتند. شرایط زمین مساعد نبود و به همین دلیل نمی‌توانستیم کار‌هایی که می‌خواهیم را انجام دهیم، اما از بازیکنانم که تمام تلاششان را کردند تشکر می‌کنم و مطمئنم که آن‌ها در بازی‌های بعدی، بهتر بازی می‌کنند.  

مجیدی درباره حضور پرشمار هواداران استقلال در ورزشگاه فرانسوا حریری شهر اربیل گفت: استقلال هر جای دنیا برود، طرفدار دارد، اما فکر می‌کنم ۵۰ درصد هوادارانی که امروز برای حمایت از ما به ورزشگاه آمدند، به خاطر غفوری آمدند. از تمام هوادارانی که امروز به ورزشگاه آمدند تشکر می‌کنم و امیدوارم در بازی‌های آینده نتایج بهتری بگیریم.


بیشتر بخوانید: لیگ قهرمانان آسیا/ الشرطه عراق یک - استقلال ایران یک/ تساوی شاگردان مجیدی برابر نماینده عراق


سرمربی استقلال در خصوص غیبت غفوری در بازی امروز گفت: تیم ما در روز‌های گذشته بازی‌های زیادی انجام داده و به جز چشمی، به بازیکنان دیگری مانند میلیچ و فرشید باقری هم استراحت دادیم. سعی کردیم از بازیکنانی استفاده کنیم که برای این دیدار شرایط بهتری برای بازی کردن دارند.  

او درباره دیدار‌های پیش روی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا گفت: تمام همگروهی‌های ما تیم‌های خوبی هستند. در تمام بازی‌ها با تمام قوا به میدان می‌رویم و بازیکنان خوبی در اختیار داریم. نشان دادیم که اگر چند بازیکن مصدوم یا خسته باشند، بازیکنان جانشین آن‌ها بازیکنان باکیفیتی هستند؛ بنابراین از نظر جایگزینی بازیکنان مشکلی نداریم و بازی‌های بعدی را با پیروزی به پایان می‌رسانیم.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار