در بسته حوادث ۱۹ بهمن بخوانید؛

کیسه‌های زغال از شانه قاچاقچیان افتاد/مصدوم شدن ۷ نفر در سانحه رانندگی محور سوسنگرد-بستان

مهم‌ترین حوادث امروز، شنبه ۱۹ بهمن ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز شنبه ۱۹ بهمن ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

دستگیری قاچاقچیان تولید زغال در پارک ملی دز

بهروز نجاتی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شوشتر گفت: طی گشت و کنترل مشترک اداره محیط زیست این شهرستان و اداره پارک ملی دز در منطقه کشت و صنعت کارون و شهرک شهید فلاحی ۲ متخلف تولید زغال از درختان جنگلی در محدوده پارک ملی دز شناسایی و دستگیر و محموله قاچاق این متخلفان شامل ۴٠ کیسه زغال از آن‌ها کشف و ضبط شد.

او اظهار داشت: حمل چوب، زغال و هیزم حاصل از درختان جنگلی بدون تحصیل پروانه جرم بوده و با توجه به اینکه این افراد فاقد هرگونه مجوز بهره برداری و حمل بوده و در منطقه حفاظت شده اقدام به حمل نموده بودند براساس ماده ۴٨ قانون حفاظت و بهره برداری جنگل طبق قانون مجازات مرتکبین قاچاق تعقیب و مجازات می‌شوند.

مصدوم شدن ۷ نفر در سانحه رانندگی محور سوسنگرد-بستان

محمدامین زرگر رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خوزستان گفت:ساعت ۱۱ و ۱۸ دقیقه امروز، شنبه ۱۹ بهمن ماه تصادف یک دستگاه خودروی سواری پراید با پژو در محور سوسنگرد-بستان به مرکز اوژانس ۱۱۵ اطلاع رسانی شد.

او افزود: نیرو‌های امدادی مرکز فوریت‌های پزشکی بلافاصله پس از دریافت گزارش حادثه به محل مذکور اعزام شدند.

زرگر با اشاره به مصدوم شدن ۷ نفر در این حادثه، بیان داشت: مصدومان حادثه به وسیله آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان نفت شهرستان سوسنگرد انتقال یافتند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.