در بسته حوادث ۱۱ بهمن ماه بخوانید؛

واژگونی پژو پارس حادثه به بار نشاند

مهم‌ترین حوادث امروز، جمعه ۱۱ بهمن ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز جمعه ۱۱ بهمن ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

۵ مصدوم در واژگونی خودرو پژو در ایذه

رضا اسماعیلی مسئول مرکز فوریت‌های پزشکی ایذه گفت: یک دستگاه سواری پژو پارس در محور ایذه به بخش سوسن حدفاصل پیچ‌های سوسن واژگون شد.

او افزود: ۵ سرنشین این خودرو در این حادثه مصدوم شدند که توسط نیرو‌های فوریت پزشکی به بیمارستان شهدای ایذه منتقل شدند.

 کالای قاچاق در هندیجان به مقصد نرسیدند

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: ماموران هندیجان با کار اطلاعاتی یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از خودروی توقیفی ۱۵ هزار و ۲۰۰ عدد لامپ و ۳ هزار و ۴۳۴ جفت دمپایی فاقد هرگونه مدارک گمرکی کشف شد.

سردار عباس زاده بیان داشت: کارشناسان ارزش ریالی محموله کشف شده را بالغ بر ۳ میلیارد و ۴۵ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضائی داده شد. 

کشف ۱۰ کیلوگرم تریاک در هندیجان

سرهنگ صیر ابدالی فرد فرمانده انتظامی هندیجان گفت: در اجرای طرح کنترل محور‌های مواصلاتی اصلی و فرعی، پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری ماموران انتظامی هندیجان، با کار اطلاعاتی یک دستگاه خودرو سواری سمند حامل مواد مخدر را شناسایی و طی عملیاتی آن را متوقف کردند.

او افزود: مأموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار ۱۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک با لفافه که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف کردند.

سرهنگ ابدالی فرد بیان داشت: در این رابطه یک قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شد.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و جمع آوری معتادان متجاهر در ماهشهر

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: باهدف ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح جمع آوری معتادان متجاهر با هدف پیشگیری از سرقت و کاهش جرائم به مدت ۳ روز در سطح شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

اوافزود: ماموران پلیس با کار اطلاعاتی پس از شناسایی نقاط آلوده و جرم خیز ضمن هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی ۴۳ نفر معتاد متجاهر شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ پاپی بیان داشت: دراجرای این طرح ۲۱۶ گرم انواع موادمخدر کشف شد.

 فرمانده انتظامی ماهشهر تصریح کرد: تعداد ۳۵ نفر از دستگیر شدگان تحویل کمپ ترک اعتیاد و ۸ نفر دیگر پس ازتشکیل پرونده قضائی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.