در بسته حوادث ۱۶ بهمن بخوانید؛

پلیس دستان سارق حرفه‌ای در اهواز را بست/سارقان دوربین‌های مداربسته در بهبهان دستگیر شدند

مهم‌ترین حوادث امروز، چهارشنبه ۱۶ بهمن ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز چهارشنبه ۱۶ بهمن ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح کلانشهر اهواز موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۱۸، یک سارق حرفه‌ای سابقه دار را شناسایی و فرد مزبور را حین سرقت منزل دستگیر کردند.

سردار عباس زاده با اشاره به اینکه متهم جهت ادامه تحقیقات به پایگاه شرق آگاهی استان منتقل شد، بیان داشت: سارق در بازجویی‌های پلیسی به ۴۴ فقره سرقت در اهواز، ۳ فقره سرقت در شهرستان باوی، یک فقره سرقت در دزفول و در مجموع به ۴۸ فقره سرقت اعتراف کردند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه با اشاره به اینکه با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی ۳ نفر از همدستان متهم دستگیر شدند، اظهار کرد: تمامی صحنه‌های سرقت درحضور شکات بازسازی شد وازمحل اختفاء متهمان، اموالی ازقبیل ۶ دستگاه تلویزیون، ۲ دستگاه تبلت، یک قبضه سلاح شکاری کشف و تحویل مالباختگان شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در خاتمه با اشاره به اینکه تلاش ماموران پلیس برای دستگیری سایر همدستان سارق با جدیت ادامه دارد، از شهروندان خواست: به هشدار‌ها و توصیه‌های پلیس توجه کرده و هر گونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

روشن ماندن بخاری برقی حادثه آفرید

محمد بی باک فرمانده عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: در ساعت ۱۱ و ۸ دقیقه طی تماس شهروندی با سامانه ۱۲۵ این سازمان گزارش آتش سوزی در یک باب منزل مسکونی اطلاع رسانی شد.

او افزود: ستاد فرماندهی عملیات سریعا اکیپ اطفاء حریق سازمان را از ایستگاه شماره یک به محل حادثه واقع در شهرک مهاحرین اعزام و بلافاصله اقدام به مهار حریق نمودند.

بی باک اظهار داشت: این حادثه به علت روشن ماندن بخاری برقی در مجاورت مواد قابل اشتعال بوجود آمد و منجر به آتش سوزی شد و در این رابطه زنی حدودا ۵۵ ساله از ناحیه دست‌ها دچار سوختگی درجه یک گردید.

او در ادامه به عکس العمل اهالی محل و همسایگان در جدا سازی و کنترل حریق اشاره و تصریح کرد: آتش نشانان به محض مستقر شدن در محل اقدامات ایمنی و مهار کلی حریق را در دستور کار قرار دادند و پس از اتمام کار به ایستگاه آتش نشانی برگشتند.

۲۰ نفر سارق حرفه‌ای در شوش دستگیر شدند

سرهنگ حمید رضا بهاروند فرمانده انتظامی شوش گفت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز با هدف پاکسازی مناطق از لوث مجرمان و معتادان متجاهر طی ۱۰ روز گذشته توسط پلیس شوش به اجرا در آمد.

او تصریح کرد: ماموران پلیس در اجرای این طرح طی عملیات‌های مختلف ۴ نفر توزیع کننده مواد مخدر، ۲۰ نفر سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ بهاروند اظهار داشت: از مخفیگاه متهمان ۱۰۰ گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی، ۹ دستگاه موتورسیکلت سرقتی و ابزارآلات سرقت کشف شد.

فرمانده انتظامی شوش ضمن تقدیر از مشارکت خوب شهروندان با نیروی انتظامی بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شدند.

سارقان دوربین‌های مداربسته در بهبهان با دستان بسته

سرهنگ محمد عزیزی فرمانده انتظامی بهبهان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت دوربین مداربسته در این شهرستان، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۲ با کار اطلاعاتی ۲ نفر سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ محمد عزیزی با بیان اینکه متهمان تاکنون ۱۱ فقره سرقت دوربین مداربسته از آن سارقان کشف شده و قطعات مکشوفه به مالباختگان تحویل داده شد، ادامه داد: متهمان پس از تشکیل پرونده بع مرجع قضایی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.