در بسته حوادث ۱۲ بهمن ماه بخوانید؛

عاملان تیراندازی غیرمجاز در ماهشهر با دستان بسته

مهم‌ترین حوادث امروز، شنبه ۱۲ بهمن ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز شنبه ۱۲ بهمن ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

عاملان تیراندازی غیر مجاز در ماهشهر دستگیر شدند

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: در پی ۳ فقره تیراندازی به سمت منازل در ماهشهر، ماموران پلیس اطلاعات وامنیت عمومی شهرستان باکار اطلاعاتی ۳ نفر از عاملان تیراندازی را شناسایی کردند.

او بیان کرد: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی باهمکاری عوامل انتظامی شهرستان پس از شناسایی محل اختفاء متهمان و هماهنگی با مرجع قضائی، طی عملیاتی ۳ نفر از عاملان اصلی تیراندازی به سمت منازل را در مخفیگاهشان دستگیر نمودند.

سردار عباس زاده اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه اسلحه شکاری و یک قبضه اسلحه کلاش بکار رفته در تیراندازیها، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیس مشخص شد انگیزه تیراندازی‌ها اختلافات شخصی بوده، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: نیروی انتظامی مصمم است با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی که با تیراندازی‌های غیر مجاز آسایش شهروندان را برهم می‌زنند، قاطعانه برخورد کند.

دستگیری شکارچی غیرمجاز در شوشتر

بهروز نجاتی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شوشتر گفت: در طی عملیات‌های گشت و کنترل یگان اجرایی منطقه حفاظت شده کرائی و اداره شوشتر در روز جمعه یک شکارچی غیرمجاز در نزدیکی روستای درب خزینه دستگیر شد.

او افزود: در متهم از یک قطعه پرنده آبزی پاشلک و یک قبضه سلاح شکاری دارای مجوز کشف و ضبط شد.

نجاتی اظهار داشت: همچنین طی گشت‌های روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه در منطقه ظهیریه نیز از یک مورد شروع به شکار غیرمجاز جلوگیری و ۲ قبضه سلاح کشف و ضبط و یک گروه شکارچی دیگر نیز در همین منطقه که از طریق شواهد موجود از جمله چاقوی آغشته به خون تازه و پر دراج در خودرو آن‌ها شکار غیرمجاز محرز شده بود دستگیر و یک قبضه اسلحه شکاری دارای مجوز حمل و سایر ادوات شکار آن‌ها براساس ماده ١۴ قانون شکار وصید تا زمان صدور رای دادگاه نزد این اداره توقیف و برای سیر مراحل قانونی و معرفی به مراجع قضایی به اداره راهنمایی شدند.

تکمیل می‌شود...

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار