انقلاب ما انقلاب فرهنگی بود

حجت الاسلام والمسلمین محمدی سبزواری گفت: انقلاب ما انقلاب فرهنگی بود، ما هیچ وقت در طول این ۴۱ سال انقلاب به دنبال فتح و کشور گشایی نبوده ایم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، حجت الاسلام الاسلام والمسلمین محمدی، امام جمعه طبس در دیدار نیرو‌های نظامی و انتظامی، مسئولین، طلاب و روحانیون، بسیجیان و آحاد مردم به مناسبت آغاز دهه فجر ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت:انقلاب ما بر پایه و اساس دین مبین اسلام و پشتوانه مردمی شکل گرفته است به همین خاطر جمهوری اسلامی ایران نام گرفته است.

او افزود: انقلاب مردمی در ۴۱ سال پیش با پشتوانه مردمی و رهبری امام خمینی (ره) شکل گرفت و امروز هم باید مسئولین در راستای خدمت به مردم تلاش کنند.

حجت الاسلام الاسلام والمسلمین محمدی، اظهارکرد: در منطقه ما کشو‌رهای مختلفی بوده اند که بدون در نظر گرفتن مردم به شکست خورده اند و حکومت‌های آن‌ها ساقط شده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی سبزواری گفت: در طول ۴۱ سال انقلاب برای ما سرشار از فراز و نشیب‌ها و تجربیات خوب بوده است و از پایین‌ترین سطح آن یعنی انتخابات شورای روستا‌ها تا بالاترین سطح آن یعنی ولایت فقیه با حمایت و پشتوانه مردمی شکل گرفته است.

او تاکید کرد: از ابتدای انقلاب پیشرفت‌های خوبی در زمینه‌های مختلف صورت گرفته است که قابل تقدیر است، ولی مشکلاتی هم وجود دارد که باید به همت مسئولین و مردم حل بشود و باید در واقع احساس نوکری در مسئولین دیده شود و این احساس بالاترین نعمتی است که خداوند می‌تواند به ما بدهد.

محمدی عنوان داشت: بالاترین سطح انقلاب اسلامی حضور مردم در صحنه است و دشمن در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به مدد الهی بار دیگر حضور پرشور مردم را درصحنه خواهد دید.

امام جمعه طبس گفت: دشمن در طول ۴۱ سال گذشته انقلاب، دشمنی خود را کرده است و گاهی سنگ اندازی کرده است و از دشمن چیزی جز این نباید انتظار داشت و این وظیفه ماست که در مقابل دشمن هوشیار باشیم و ایستادگی لازم را در شرایط مناسب را به کار بگیریم.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.