اولین پیروزی خارج از خانه چگونه به دست آمد؟

نساجی بعد از گذشت ۱۷ هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال توانست به اولین سه امتیاز بازی خارج از خانه دست یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،قرمزپوشان قائمشهر اولین دیدار نیم فصل دوم را باید در یک بازی خارج از خانه مقابل پیکان به میدان می‌رفتند، رقیبی که در بازی رفت در قائمشهر با نتیجه چهار بر سه شکست خورده بود.

ترکیب نساجی نسبت به گذشته دستخوش تغییرات زیادی شده بود که در آن حسین ماهینی، احسان قهاری، روح الله باقری از جمله بازیکنان جدید تیم بودند و بازگشت حامد شیری از قلب دفاع به خط هافبک بعد از یک و نیم فصل هم جزو تغییرات دیگر بازی بود.

شاگردان مهاجری برخلاف بازی‌های گذشته مالکیت چشمگیری در بازی نداشتند و از آنجاییکه یک بازی خارج از خانه محسوب می‌شد، با زیرکی به دنبال استفاده از اشتباهات در خط دفاعی پیکان بودند که منطقی به نظر می‌رسید.

پیکانی‌ها خیلی زود متوجه ضعف دفع توپ روی ضربات آزاد و ناهماهنگی دو دفاع وسط نساجی شدند و توانستند با همین تاکتیک چند موقعیت روی دروازه علیرضا حقیقی خلق کنند.

در مقابل، بازیکنان نساجی استفاده از فضای پشت مدافعین کناری پیکان را هدف قرار دادند و با توپ‌های بلند قطری سعی در استفاده از تکنیک و سرعت قابل توجه علی شجاعی و رضا دهقانی داشتند.

شیوه نزدیک شدن قرمزپوشان به دروازه حریف بالاخره به کمک شان آمد و روی توپ بلند علیرضا حقیقی و دو ضربه سر ممتد از بازیکنان تیم، توپ در محوطه جریمه به علی شجاعی رسید که مدافع پیکان روی او مرتکب خطای پنالتی شد و حامد شیری آن را تبدیل به گل کرد.

ترکیب نساجی و ریسک‌های سرمربی از جمله استفاده از قهاری جوان در سمت راست، حسین ماهینی در قلب دفاع و جلوتر بردن حامد شیری برای پوشش فضای جلوی خط دفاعی تیم اگرچه شاید اجباری بود، اما روند بازی نشان می‌داد در مجموع هم تغییرات و هم تاکتیک تیم منطقی اتخاذ شده است.

نماینده مازندران جمعه ۱۱ بهمن ماه در چارچوب هفته هجدهم در ورزشگاه وطنی قائمشهر میزبان نارنجی پوشان سایپاست که بازی رفت را با نتیجه چهار بر سه به آن‌ها واگذار کرده بودند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.