شایعه نسازید؛ بازیکن سابق پرسپولیس در لیست نساجی نیست

باشگاه نساجی مازندران هرگونه مذاکره برای جذب محسن مسلمان را شایعه دانست و اعلام کرد این بازیکن در لیست بازیکنان مدنظر این باشگاه قرار ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،همزمان با پایان نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، شایعات بازار نقل و انتقالات حول تیم‌های مختلف لیگ برتر شکل گرفته است.

نساجی یکی از آن تیم‌هایی است که این روز‌ها بازیکنان زیادی به آن لینک می‌شود و حرف و حدیث‌های زیادی پیرامون بازیکنان ورودی و خروجی این تیم شنیده می‌شود.

ابولحسن جعفری، میلاد سرلک و رضا علیاری به دلیل رعایت نشدن مفاد قراردادشان از قرمز‌ها جدا شدند و حتی در دو بازی آخر نیم فصل هم غایب بودند.

امروز جذب دو بازیکن سرشناس سابق استقلال و پرسپولیس یعنی روح الله باقری و محسن مسلمان نام نساجی را به صدر خبر‌ها فرستاد، و گفته شد مدیران این تیم شمالی باب مذاکره را هم با این دو بازیکن گشودند.

باشگاه نساجی خیلی زود به خبر جذب محسن مسلمان هافبک کنونی سپاهان واکنش نشان داد و اعلام کرد مذاکره با وی صحت ندارد، اما پیرامون روح الله باقری نه تکذیبی انجام شد و نه تاییدی.

نساجی با جدایی سه بازیکن و ضعف‌های مشهود در خطوط مختلف نیاز به جذب بازیکن را در خود می‌بیند و باید دید در روز‌های آتی چه اتفاقی در فصل نقل و انتقالات این تیم خواهد افتاد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار