برررسی مشکلات کارخانجات فرش و نساجی قائمشهر با حضور معاون اقتصادی وزیر کشور

در بازدید معاون اقتصادی وزیر کشور از کارحانجات صنعت فرش و نساجی در قائم شهر روند اجرای طرح توسعه واحد‌های جدید در این مجموعه تولیدی و صنعتی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،دین پرست معاون اقتصادی وزیر کشور در حاشیه بازدید از کارخانجات صنعت فرش و نساجی در قائم شهر با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در ایجاد شورای عالی هماهنگی اقتصادی با حضور سران سه قوا و همکاری سایرمسئولان در رونق تولید و حفظ اشتغال، گفت: طرح توسعه کارخانجات صنعتی در قائم شهر یک تحول و موفقیت بزرگ در سال رونق تولید است.
 
او افزود:با وجود بازار‌های مناسب کشور‌های هدف این شرکت با تولید محصولات با کیفیت در تراز جهانی می‌تواند علاوه بر نیاز داخلی صادرات خوبی به کشور‌های مختلف جهان داشته باشد.
 
دین پرست گفت: علیرغم تحریم‌های سیستم بانکی، مجموعه صنعتی این شرکت گام‌های بزرگی در توسعه این مجموعه صنعتی برداشته که خرید و ورود ماشین آلات مورد نیاز خط تولید ریسنگی جدید با سرمایه گزاری ۱۵ میلیون یوروئی در کنار خط تولید در حال فعالیت موجود از اقدامات خوب این شرکت بوده که با راه اندازی آن میزان تولید ریسندگی این شرکت از ۲۵ تن به ۴۰ تن افزایش می‌یابد.

طرح توسه ایجاد واحد پارچه بافی جین از دیگر پروژه توسعه‌ای این مجموعه صنعتی قائم شهر است که اجرای آن به ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که معاون اقتصادی وزیر کشور در این بازدید برای تامین این اعتبار از محل تسهیلات بانکی قول مساعد داد.

انتهای پیام/س 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار