امام جمعه طبس:

امروز سردار سلیمانی هنر خود را به جهان نشان داد

حجت الاسلام و المسلمین محمدی گفت: شخصی که بار‌ها از رهبر معظم انقلاب خواسته بود برای شهادتش دعا کند،امروز هنر خود را به جهان نشان داد.

امروز سردار سلیمانی هنر خود را به جهان نشان دادبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، حجت الاسلام و المسلمین محمدی امام جمعه طبس در خطبه‌های نماز جمعه گفت:امروز سردار سلیمانی هنر خودش را به جهان نشان داد و کسی که بار‌ها از رهبر معظم انقلاب خواسته بود برای شهادتش دعا کند، امروز به شیرین‌ترین خواسته اش رسید و آسمانی شد.

او با اشاره به شخصیت ممتاز سردار سلیمانی، افزود: با وجود داشتن بالاترین قدرت و درجه نظامی، هیبت نظامی و تسلط دیپلماسی شایسته، اما بشدت از خضوع و خشوع برخوردار بود.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی با بیان اینکه موضوع انتقام گرفتن از قاتلین سردار سلمیانی یک بحث جهانی، است بیان کرد:  به فرموده رهبر معظم انقلاب همه دلدادگان مقاومت به آن پایبند هستند و انتقام سختی خواهند گرفت.

امام جمعه طبس در خصوص توسعه گردشگری، عنوان کرد: گردشگری باید توسعه یابد اما مردم در برابر هنجارشکنی‌ها خواهند ایستاد.

او گفت: براساس آیات و روایات، دستگیری از دیگران و احترام به پدر و مادر و صدقه دادن، موجب دفع بلا و رفع گرفتاری، زیاد شدن نورچشم و واجب شدن بهشت و رفع فقر می‌شود.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار