امضا تفاهم نامه همکاری بین آستان قدس رضوی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تفاهم‌نامه همکاری این وزارتخانه با آستان قدس رضوی مسیری روشن از اقدامات مشترک فرهنگی را ترسیم می‌کند.

امضا تفاهم نامه همکاری بین آستان قدس رضوی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تولیت آستان قدس رضوی، تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین آستان قدس رضوی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف همکاری و تعامل در حوزه‌های تخصصی فرهنگی با رویکرد دینی و انقلابی در سطح ملی و بین المللی به امضا رسید.
 
عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: حوزه‌های هنر، رسانه و فضا مجازی از جمله عرصه‌های همکاری مشترک با آستان قدس رضوی است و وزارت فرهنگ هم خودش توان بالفعلی دارد و هم خط تماس پیوسته‌ای با فعالان حوزه‌های مختلف هنری و رسانه‌ای است و به نظر می‌رسد این تفاهم نامه یک شروع است برای راهی طولانی که امتداد خواهد داشت.

او ادامه داد: خوشبختانه این تفاهم‌نامه همکاری بر خلاف سایر تفاهم نامه‌های رایج که تنها به کلیات اشاره می‌کنند، اقدامات و نقشه راهی روشن را ترسیم می‌کند و نگاه ما به این تفاهم نامه، کاری و سازمانی نیست بلکه اقدامی دلی است و ما کار‌های در دست اقدام در قالب این تفاهم نامه را  ادای دین به آستان نورانی حضرت رضا علیه‌السلام می‌دانیم.

حجت الاسلام احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی نیز در این دیدار ابراز امیدواری کرد که با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این آستان مقدس بتواند گام‌هایی جدید و نو به منظور نشر معارف دین و آموزه‌های اهل بیت (ع) بردارد.

او تصریح کرد:  امیدواریم این تفاهم نامه در مقام عمل بگونه‌ای اجرایی شود که نتایج آن برای مردم و زائران حضرت رضا سلام الله علیه، ملموس و مشهود باشد.
بیشتر بخوانید:نگذارید عده‌ای سودجو به سفره مردم دست‌درازی کنند


انتهای پیام//م.ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.