راه اندازی سامانه نوبت دهی الکترونیکی دانشگاه علوم پزشکی

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از راه اندازی سامانه نوبت دهی الکترونیکی دانشگاه علوم پزشکی خبر داد .

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مرادی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : هدف از نوبت دهی یکپارچه و متمرکز، افزایش رضایت مندی بیمار، همراهان و همچنین انضباط بیشتر کاری درکلینیک‌های دانشگاه است.

او گفت : شهروندان در هر شهرو روستا با دسترسی به تلفن همراه و رایانه می‌توانند با وردودبه سامانه http://nobat.kums.ac.ir با رزرو نوبت، درزمان کمتر و بدون تحمل صف‌های طولانی از پزشک متخصص مورد نیاز خود نوبت بگیرند.

مرادی،گفت: شهروندان برای گرفتن نوبت ویزیت از پزشک در مراکز درمانی و کلینیک‌ها می‌توانند با ورود به سامانه مذکور بر روی لینک رزرو نوبت کلیک کنند و با وارد نمودن کدملی بیمار، مرکز درمانی مورد نظر خود را انتخاب و بر روی آن کلیک کنند.

مرادی افزود:انتخاب تخصص پزشک و کلیک بر روی آن مرحله بعدی است که با انجام آن نوبت‌های پزشک نمایش داده می‌شود و در این مرحله با وارد نمود کدامنیتی بایستی بر روی لینک رزرو نوبت کلیک کنند

او گفت: تکمیل کردن اطلاعات بیمار، وارد کردن کد امنیتی و در نهایت کلیک بر روی دکمه تایید نهایی آخرین مرحله ثبت نام برای پذیرش بیمار است.

مرادی گفت: دسترسی آسان و شبانه روزی، صرفه جویی درزمان و کاهش صف‌های طولانی پذیرش در کلینیک‌ها از مزایای الکترونیکی شدن نوبت دهی پزشکان دراستان کرمانشاه است

او گفت: علاوه بر استفاده از سامانه اینترنتی میتوان از کد دستوری ussd زیر هم درتلفن همراه برای رزرو نوبت استفاده کرد.
۵۵۵۵۶۶۶۶#۶۶۵۵

او گفت: بخشی از کار نوبت دهی پزشکان به صورت حضوری و با استقراراستند‌های نوبت دهی در کلینیک‌ها و مراکز درمانی استان امکان پذیر است .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.