برگزاری اولین مجمع عمومی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی

اولین مجمع عمومی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی در شهرستان کرمانشاه با حضور چشمگیر جوانان و فعالین سیاسی و اجتماعی برگزار شد.

برگزاری اولین مجمع عمومی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، اولین مجمع عمومی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در شهرستان کرمانشاه عصر امروز با استقبال گسترده اعضاء و فعالین سیاسی و اجتماعی در سالن اجتماعات دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

علی رضا دودمان نایب رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در استان کرمانشاه  اظهار داشت: در زمان پیامبر بسیاری از صحابه بدون چشم داشت مسائل مالی در کنار پیامبر خدا حضور داشتند و جهاد کردند اما هرچقدر از زمان ایشان فاصله گرفتیم، شاهد تبعیض‌ها و ناعدالتی هستیم.

او افزود: دنیا طلبی و خواصه خواهی بدل به یکی از آفات بعد از صدر اسلام شد و نهایتا موجب شد که هزار ماه بنی امیه بر امورات مسلمین مسلط باشند و انحرافات جدی و عمیقی ایجاد کنند.

نایب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمانشاه، ادامه داد: پس از انقلاب اسلامی نیز چنین شرایطی برای کشور ایجاد شد، در ابتدا بسیاری از دولت مردان و شکل کابینه آنان تفاوتی با زندگی و حالات مردم عادی نداشت و واقعاً مردم را ولی نعمت خود می‌دانستند، اما هرچقدر از زمان انقلاب فاصله گرفتیم، برخی‌ها دچار آفت دنیا طلبی شدند. اما حالا وقت آن رسیده که جوانان معتقد انقلابی وارد عرصه سیاست و مدیریت کشور شوند.

او افزود: شورای ائتلاف با دو رویکرد پا به عرصه گذاشته است، یکی وحدت بین نیروهای انقلاب و اجماع بین آنها و همچنین مردمی کردن روند انتخاب کاندیداها را رویکردهای این شورا است.

 دودمان افزود: گام اول شورا انتخابات مجلس و انتخاب نماینده‌های رده‌های انقلابی و گام بعدی انتخابات ریاست جمهوری است.

دودمان با بیان اینکه تلاش شده 50 درصد اعضای شورا جوانان باشند، گفت: محور و استراتژییست‌های این شورا باید جوانان باشند.

او بیان کرد: ساختار فعلی شورا یک ساختار کاملا مردم سالار است و بر پایه مردم و نیروهای انقلابی بنا شده است عرصه انتخابات به گونه‌ای شده برخی‌ها به دلیل عدم پشتوانه مالی قوی نمی ‌توانند در انتخابات شرکت کنند، این شرایط باید تغییر کند و شورای ائتلاف به دنبال تغییر همین دست مسائل است.

انتهای  پیام/ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.