شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تفاهم نامه همکاری امضا کردند

سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در راستای ارتقای سلامت اجتماعی و آشنایی شهروندان با سبک زندگی بهتر تفاهم نامه همکاری مشترک امضا کردند.

شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تفاهم نامه همکاری امضا کردندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در راستای ارتقای سلامت اجتماعی و آشنایی شهروندان با سبک زندگی بهتر تفاهم نامه همکاری مشترک امضا کردند.

 رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت:  طی این تفاهم نامه در فرهنگسراهای شهرداری برای همشهریان بصورت رایگان کارگاه های آموزشی طب سنتی، ایرانی برگزار می شود.

عبدالمالکی افزود: در این دوره ها، به موضوعاتی نظیر: نقش طب سنتی، ایرانی در حالتهای: خواب و بیداری، حرکت و سکون، خوردن و آشامیدن، تغییرات آب و هوا و حالات روانی _ عاطفی پرداخته می شود.

او بیان کرد: کارگاه های مذکور در تاریخ ۲۵ آذر در فرهنگسرای گل نرگس، ۲۳ دی ماه در فرهنگسرای کوثر، ۷ بهمن در فرهنگسرای شهر و ۲۸ بهمن در فرهنگسرای استاد کزازی برگزار می گردد.

عبدالمالکی بیان کرد: لازم بذکر می باشد شروع دوره ها از پاییز ۱۳۹۸ است و علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 08338397636 تماس حاصل نمایند و یا جهت ثبت نام به فرهنگسراهای سطح شهر کرمانشاه مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/ز

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.