پرورش دهنده شترمرغ؛

فعالیت های تولیدی نیازمند بنیه علمی قوی

پرورش دهنده اسبق شترمرغ گفت: بنیه علمی قوی از اولویت های کاری در فعالیت های تولیدی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، ملک آبادی پرورش دهنده اسبق شترمرغ در استان گفت: شیوع بیماری نیوکاسل در بین شترمرغ ها یکی از دلایل تعطیلی واحد تولیدی اش بوده است .

او افزود: تنها شخصی می‌تواند در هرنوع رسته تولیدی وارد شود که خود از پشتوانه مالی برخوردار باشد، در غیر این صورت در سال‌های ابتدایی که تولیدات کم است فعالیت وی توجیه اقتصادی نخواهد داشت.

ملک آبادی با بیان اینکه  تأمین منابع مالی برای ایجاد شرکت های تولیدی  از نیاز های اصلی است ادامه داد: تولیدکنندگان  باید اطلاعات و بنیه علمی قوی  در حوزه های تولیدی داشته باشند.

پرورش دهنده اسبق شترمرغ در استان  با اشاره به اینکه نبود بازار فروش  از مشکلات اصلی بسیاری از تولیدکنندگان است گفت: تامین آب، زمین، خوراک، گرما و سرما و حتی گرفتن پروانه  تأسیس و مشکلات ادرای از دیگر مسائل است که تولید کنندگان با ان مواجه هستند.

او  افزود: اکنون به دلیل مشغول شدن در فعالیتی دیگر در زمینه شتر مرغ فعالیتی ندارم، ولی علاقه‌مندان به این حوزه می‌توانند با تلاش مضاعف و صبر درآمد قابل قبولی داشته باشند.

ملک آبادی با اشاره به اینکه کارش کاملا خصوصی بوده و به ارگان خاصی وابسته نبوده گفت:در دوران تولید با مشکل چندانی مواجه نبوده است، ولی درگیری سایر تولیدکنندگان در روال اداری را مسلم می‌دانست.

انتهای پیام / ط ا

بی رونقی بازار فروش شترمرغ در خراسان جنوبی 

برچسب ها: کشاورزی ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.