علی محمد بابایی مدیر جدید باشگاه خبرنگاران جوان یزد شد

مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد در مراسمی علی محمد بابایی را به عنوان مدیر باشگاه خبرنگاران جوان یزد منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  امیر احمد پهلوانیان مدیر کل صدا و سیمای یزد در این مراسم با اشاره به ضرورت بکارگیری روش‌های نوین در تهیه گزارش‌ها و مستند‌های خبری، گفت: خبرنگاران باید در تولید اخبار خود ابتکار عمل داشته و به دنبال تهیه خبر‌های خلاقانه باشند.

او با اشاره به اینکه باشگاه خبرنگاران برندی در حوزه آموزش‌های رسانه‌ای است، افزود: این مجموعه، در پرورش نیرو‌های پرانگیزه، خلاق و جوان نقش بسزایی دارد.

مهدی سلطانی معاون خبر صدا و سیمای مرکز یزد نیز در این مراسم گفت: لازمه کار خبرنگاری، خلاق بودن، داشتن علم و دانش، تجربه و جسارت است تا در کنار آن با سرعت و صحت بتوان در این حوزه، موفق عمل کرد.

علی محمد بابایی مدیر جدید باشگاه خبرنگاران جوان یزد نیز گفت: خبرنگاران خلاق با روی آوردن به جریان سازی خبری، تحلیل‌های رسانه ای، خلاقیت و جذابیت در شیوه‌های معمول خبرنویسی می‌توانند اقتدار و محبوبیت خود را در فضای مجازی مستحکم کرده و افزایش دهند.

او افزود: فضای مجازی محبوبیت غیر قابل انکاری در بین عامه مردم دارد و در این عرصه هر شخصی می‌تواند به صرف داشتن تنها یک گوشی هوشمند به تولید و انتشار محتوا بپردازد و خود را تولید کننده و منتشر کننده برخی اخبار و اطلاعات بداند، اگرچه این کار آسیب‌هایی را به همراه دارد.

پیش از این، محمدعلی بختیار امینی مدیر باشگاه خبرنگاران جوان مرکز یزد بود.

انتهای پیام/ی

معرفی مدیر جدید باشگاه خبرنگاران جوان یزد

برچسب ها: صدا و سیما ، اخبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
صالح
۱۴:۳۲ ۰۴ آبان ۱۳۹۸
مبارک باشه
آخرین اخبار